Τελευταία Νέα - Last News

Δευτέρα, 23 Ιουλίου 2012

Η Ιστορία του Λόφου του Λυκαβηττού - Του Λόφου της Αθηνάς!!!



Λυκαβηττός

   Σύμφωνα με την παράδοση, η θεά Αθηνά είχε πάει στην Παλλήνη για να φέρει έναν βράχο και να τον τοποθετήσει ως φρούριο μπροστά από την Ακρόπολη. Τη στιγμή που μετέφερε τον τεράστιο βράχο, πληροφορήθηκε την γέννηση του Ερεχθίωνα από την κόρη του Κέκροπα. Ταράχτηκε τόσο πολύ από το δυσάρεστο νέο ώστε άφησε να της πέσει ο βράχος στο μέρος ακριβώς που σχηματίστηκε ο λόφος του Λυκαβηττού.


Θεά Αθηνά

Κέκροπας

   Λόγω του απόκρημνου του σχήματος, δεν έφερε ποτέ ιδιαίτερα ίχνη ανθρώπινης δραστηριότητας. Οι αρχαιότητες επάνω στον Λυκαβηττό περιορίζονται σε κάποια λατομεία και σε μία μεγάλη δεξαμενή στην περιοχή Κολωνακίου (συνοικία Δεξαμενή), η εξωτερική είσοδος της οποίας σωζόταν έως τον 18ο αιώνα. Η δεξαμενή αυτή ήταν του Αδριάνειου υδραγωγείου που κατασκευάστηκε στις αρχές του 2ου αιώνα μ.Χ.

Δεξαμενή 1

Δεξαμενή 2

   Κατά το μεσαίωνα χτίστηκε στην κορυφή του ναΐσκος του Προφήτη Ηλία. Το σημερινό εξωκλήσι του Αγίου Γεωργίου, χτίστηκε όταν η Αθήνα έγινε πρωτεύουσα του νέου Ελληνικού Κράτους.
   Στα νεότερα χρόνια σε σημείο της κορυφής του έχει κατασκευαστεί υπαίθριο θέατρο. Στην δυτική πλευρά του Λυκαβηττού, βρίσκεται η εκκλησία των Αγίων Ισιδώρων, που χτίστηκε τον 15ο με 16ο αιώνα μ.Χ. Επίσης είχαν κατασκευαστεί υπόγειες εγκαταστάσεις που στέγασαν το αρχηγείο της αντιαεροπορικής άμυνας κατά τον Ελληνοιταλικό Πόλεμο (28 Οκτωβρίου 1940 - 23 Απριλίου 1941).

Ελληνοιταλικός Πόλεμος


-     -     -     -     -     -     -     -


The History of Lycabettus Hill



Lycabettus Hill

   According to tradition, the goddess Athena had gone in Pallini for bringing a rock and the place as a fortress in front of the Acropolis. Now carrying the huge rock, was informed of the birth of Erechthiwna from the daughter of Cecrops. Startled so much of the unpalatable new order left to drop the rock on the porch just formed the Lycabettus Hill.

Goddess Athena

Cecrops

   Because of the steep shape, especially not ever bore traces of human activity. The Antiquities on the Lycabettus Hill are limited in some quarries and into a large reservoir in Kolonaki area (district of tank), exterior entrance which survived until the 18th century. The tank that was of Adrianeioy aqueduct was constructed at the beginning of the 2nd century a.d.

Tank 1

Tank 2

   In the Middle Ages was built on top of the chapel of Prophet Elias. The current Chapel of St. George, built when Athens became the capital of the new Greek State.
   In later years to the point of peak has built an open-air theatre. On the West side of Lycabettus Hill, is the Church of St. Isidwrwn, built in the 15th to 16th century a.d. Also were built underground facilities that housed the air defence headquarters during the Greek Italian War (28 October 1940 to 23 April 1941).

 Greek Italian War