Τελευταία Νέα - Last News

Παρασκευή, 13 Ιουνίου 2014

Χρήσιμα tips για το Red Bull Hill Chasers!!!





Η μέρα για την ποδηλατική αναμέτρηση του Red Bull Hill Chasers στο λόφο του Λυκαβηττού πλησιάζει.
Εδώ έχουμε μερικά tips για τον αγώνα, από την Ειρήνη Μούκα (mountainbike), τονΠέτρο Γκαζώνη (κούρσα) και το Νίκο Βλαχάκη (fixed). Ρίξε μια ματιά, προπονήσου κι έλα στο Λυκαβηττό 14 Ιουνίου από 10:00 έως 13:00 για να δηλώσεις συμμετοχή!
Tips από τον Πέτρο:
1. Δεν το λέω επειδή είμαι ο κουρσάς της υπόθεσης, αλλά νομίζω ότι όποιος σκάσει μύτη στον αγώνα με κάτι άλλο εκτός κούρσας, έχει χάσει πριν την πρώτη πεταλιά.
2. Ίσως το fix να είχε μια ελπίδα, μα αν έχεις ελαφρύ πάτημα θα βγεις μπροστά μόνο στα πρώτα 10 μέτρα κι αν έχεις βαρύ... καλή τύχη.
3. Μιλάμε για μια ανάβαση μήκους πεντακοσίων μέτρων, οπότε μην διανοηθείς να κουβαλήσεις μαζί το παγουράκι σου. Με μέση κλίση 8,6%, κάθε γραμμάριο μετράει εναντίον σου.
4. Μην φας τον άμπακο πριν τον αγώνα, κράτα το στομάχι σου σχετικά άδειο και πιες κανένα Red Bull να σε τσιτώσει. Μην το παρακάνεις γιατί πάλι θα το κουβαλάς. Κανείς δεν αφυδατώθηκε σε δύο λεπτά έντασης.
5. Στις στροφές προσπάθησε να στέκεσαι στο κέντρο. Αν βγεις πολύ έξω διανύεις άχρηστα μέτρα, ενώ αν τις πάρεις πολύ κλειστά, θα χάσεις πολλή ταχύτητα.
6. Κάνε ζέσταμα με μικρά ανοίγματα πριν από κάθε κούρσα. Είναι σημαντικό να κρατάς τα πόδια ζεστά και έτοιμα για κάθε νέα προσπάθεια.
Tips από το Νικόλα:
1. Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να έχεις κατά νου είναι η εκκίνηση. Δηλαδή μην έχεις άγχος και βιαστείς, μόνο σε κακό μπορεί να σου βγει, όπως πχ. να μην κουμπώσει το πετάλι με το παπούτσι άμα έχεις πετάλια spd.
2. Επιπλέον, πολύ έντονη και απότομη εκκίνηση μπορεί να “κάψει” τα πόδια σου και να κουραστείς απότομα... και δεν θέλεις να γίνει αυτό! Έχε υπόψην σου πως άμα κερδίσεις στον πρώτο προκριματικό, έχεις να τρέξεις και άλλους μετά, άρα πρέπει να εξοικονομείς δυνάμεις.
3. Ασφάλεια πάνω απ'όλα. Και όταν λέω ασφάλεια δεν εννοώ μόνο τη δική σου, αλλά και των αντιπάλων σου. Μην κάνεις επικίνδυνους ελιγμούς χωρίς λόγο, τους βάζεις όλους σε κίνδυνο έτσι.
4. Μην υποτιμάς τον αντίπαλό σου. Το ότι ο αντίπαλος μπορεί να έχει λεπτά πόδια ή να είναι μικροκαμωμένος δεν σημαίνει πως δεν είναι δυνατός στην ανηφόρα, ίσα-ίσα όσο πιο ελαφρύς είναι, τόσο πιο εύκολα ανεβαίνει μια ανηφόρα!
5. Καλό είναι να έχεις φάει 2-3 ώρες πριν και όχι τελευταία στιγμή γιατί θα τα “βγάλεις” όλα στα μισά του αγώνα.
6. Όσο διαρκεί το event και περνάς τους αγώνες, να πίνεις συχνά νερό για να μην αφυδατώνεται ο οργανισμός σου.
7. Τέλος, καλό είναι μερικές μέρες πριν τον αγώνα να πας να τσεκάρεις τη διαδρομή και να βρεις τυχόν αδυναμίες και σημεία που δυσκολεύεσαι έτσι ώστε τη μέρα του αγώνα να μη σου δημιουργηθούν προβλήματα - άμα έχεις ποδήλατο fixed δοκίμασε διαφορετικά γρανάζια για να βρεις το πάτημα που σου ταιριάζει για τη συγκεκριμένη ανηφόρα.
Tips από την Ειρήνη:
Γι’ αυτούς που θα τρέξουν με mountain bike και trekking έχω τέσσερις συμβουλές:
1. Slick λάστιχα με λεπτή διάσταση για λιγότερες τριβές.
2. Αυξημένη πίεση –είτε το λάστιχο είναι slick είτε χωμάτινο- για καλύτερη κύλιση και
3. Κλειδωμένη ανάρτηση για ακαμψία και λιγότερη απώλεια δύναμης. Αν δεν κλειδώνει, καλό είναι να βάλετε την πιο σκληρή ρύθμιση.
4. Αν υπάρχει η δυνατότητα ρύθμισης λαιμού τότε θα έβαζα αρνητικές μοίρες.
Πήρες tips, είδες τι έγινε σε Αγγλία και Γερμανία, τι περιμένεις; Ξεκίνα προπόνηση, το Red Bull Hill Chasers πλησιάζει!

Πηγή:  www.redbull.com